Juleafslutning på Odense Teater

 Odense Teater  – Jernbanegade 21, 5000 Odense C   

 3. december 2026   kl. 15:30 - 19:00

 

Som en stemningsfuld afslutning på året inviterer vi jer til en helt særlig oplevelse hos Odense Teater – med en lille rundtur, julehygge og stærkt netværk.

Odense Teater er i gang med en omfattende renovering og modernisering i 2026, som skal sikre, at teatret også fremover er i absolut topklasse og klar til fremtidens scenekunst – samtidig med at husets unikke historie og arkitektur bevares.
Projektet er gjort muligt gennem fondsbevillinger på hele 95 mio. kr fra bl.a. A.P. Møller Fonden.
Når vi kommer til december, er huset genåbnet og det betyder, at vi får en sjælden mulighed for at komme helt tæt på de smukke rammer, som nogle af de første.

På dagen kan I se frem til:

  • En inspirerende rundtur med fortællinger om transformationen
  • Et hyggeligt 2 retters juletraktement, serveret af Cafe Nelle´s
  • God tid til netværk og uformelle samtaler.

Vi håber, I har lyst til at være med til at runde året af i godt selskab – og få en oplevelse lidt ud over det sædvanlige.

Program

  • 15.30 Ankomst og registrering
    • Kaffe og the samt chokoladebrownie
  • 15.45 Oplæg om ombygning af Odense Teater v/direktør Allan Wissmann
    • En tur på bagscenen og et kig ind i salen
  • 16.45 Der inviteres til bords
  • 17.00 Middagen serveres
    • Hovedret
    • Dessert
    • Baren er ¨åben¨ – der er planlagt 2 genstande til hver gæst
  • 19.00 Slut på arrangementet

Praktiske oplysninger

Lokation: Jernbanegade 21, 5000 Odense C

Arrangementsansvarlig: Torben Cristensen

Tilmelding: 
Der åbnes for tilmelding d. 27. oktober kl. 12.00. Deltagelse er gratis.
Af hensyn til bestilling af de 2 retters mad, er sidste frist for afbud er d. 23. november, kl. 12.00.

Der kan tilmeldes 2 pr. virksomhed og der er mulighed for at medbringe en gæst til arrangementet.

Al tilmelding og afmelding foregår på www.erhvervsklubfyn.dk. Ved senere afbud og ved udeblivelse opkræves dog et no-show-gebyr på 250 kr. + moms. Det er ikke muligt at blive fritaget for dette no show gebyr, uanset anledning til afbud og fravær.

Virksomheden står med mad, så send en mail til den arrangementsansvarlige, hvis du ikke bliver og spiser med.

Bemærk ang. navneskilte:
Husk at tage dit navneskilt på ved besøgets start, så antallet af fremmødte kan registreres. 

Del arrangementet

Se alle arrangementer


Hvis der ingen TILMELD-knap er, betyder det, at arrangementet enten ikke er åbent for tilmelding, at der er lukket for tilmelding, eller at der ikke er flere ledige pladser.


For afmelding til dette eller andre arrangementer: Log ind og under MIN KONTO vælges menu-punktet ARRANGEMENTER og følg vejledningen.